فواید شیر برای تقویت مو
نوشته شده توسط : salamati

 

به طور کلی این روزها رنگارنگی و نوع لوازم آرایشی بیش از هر زمان دیگری گسترش پیدا کرده و روز به روز شاهد افزایش این تنوع هستیم اما امروزه یکی از مهم ترین معیار های زیبایی در جهان سلامت موها، ناخن و پوست است که معمولا حرف اول را می زند زیرا بدون داشتن پوست و موی سالم استفاده از هر ماده مصنوعی برای زیبایی بی معنا خواهد بود. بهتر است بدانید یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند موهای ناسالم و شکننده است زیرا موهای ناسالم یا چرب به اندازه پوستی بی طراوت و خسته می تواند بر روی ظاهر ما تاثیر گذار باشد. در واقع برای یافتن سلامت و شادابی هر عضوی طبیعت همواره به ما کمک می کند و می توانیم با یافتن ترکیب طبیعی مورد نیاز خود در دراز مدت هر مشکل ظاهری را حل نماییم.
 
 
در این میان بدون شک شیر یکی از محبوب ترین مواد خوراکی در تمامی فرهنگ های جهان است که اگر شما نیز از طرفداران محصولات غیر شیمیایی باشید حتما شیر را در فرمول انواع لوازم آرایشی و مراقبتی خواهید دید.
نرم کنندگی موها:
از آنجایی که تهویه مو باعث می شود رطوبت مو حفظ شود توصیه می شود در روند تقویت مو، شیر را جایگزین نرم کننده های شیمیایی نموده که نه تنها به موها آسیبی نمی زند بلکه موجب نرم کنندگی نیز می شود.
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا
علاوه بر شیر می توانید از ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا استفاده کنید.
ماسک کراتینه مو اولتراشاین بایوفول کانادا دارای ویژگی های بسیاری:
ماسک کراتینه مو
 
حجم دهندگی موها:
همانطور که می دانید شیر سرشار از مواد مغزی،پروتئین و البته کلسیم است که می تواند برای موهای شکننده معجون فوق العاده ای باشد. با قرار دادن شیر در وعده های غذایی تان می توانید موهای حجیمی در مرور زمان داشته باشید.
رفع آسیب دیدگی مو :
درصورتی ک موها با استفاده مداوم از وسایل گرمایشی آسیب دیده باشد با کمک شیر می توان به درمان آن ها اقدام کرد. زیرا که خواص موجود در شیر به نرم کنندگی و ترمیم موها در ناحیه های آسیب دیده کمک می کند.
جلوگیری از ریزش مو:
استفاده از شیر موجب حفظ موهای سالم می شود زیرا کلسیم موجود در شیر رشد و تقویت موها را افزایش می دهد و در برابر ریزش از موها حفاظت می کند و همچنین در تشکیل کراتین کمک می کند و به همین خاطر می توان آن را یک ماده مهم در رشد موها دانست.
برای درمان ریزش مو می توانید از محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا استفاده کنید.
محلول ضد ریزش مو شوک دارای ویژگی های زیر برای موها است:
محلول ضد ریزش شوک انواع ریزش مو را درمان می کند اعم از ریزش مو ارثی و ژنتیکی و هورمونی
محلنول ضد ریزش مو شوک بایوفول
 
مزیت شیر برای مو:
همانطور که متوجه شدید ماده شیر حاوی مقادیر زیادی ویتامین و کلسیم می باشد که می تواند در تقویت موها موثر عمل کند و به همین خاطر در ادامه سعی داریم به بیان برخی از تاثیرات و اصول تقویت مو با شیر بپردازیم:
محکم تر شدن مو :
همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مواردی که پس از ریزش مو به وجود می آید شکستگی مو است که معمولا به خاطر ضعیفی مو رخ می دهد و در این میان استفاده از شیر در رژیم غذایی روزانه از شکستگی موها جلوگیری می کند.
شامپو ضد ریزش مو ایج دیفنس بایوفول کانادا
برای درمان ریزش مو ها می توانید از شامپو ضد ریزش مو بایوفول استفاده کنید
شامپو ضد ریزش مو بایوفول دارای ترکیبات گیاهی برای قطع فوری ریزش مو است.
شامپو رشد مو بایوفول دارای ویژگی های بسیاری است:
شامپو رشد مو ایج دیغنس بایوفول کانادا
 
حالت دادن موها:
حالت دادن به موهای فر کار سختی است اما با کمک شیر می توان این کار را به راحتی انجام داد. بدین ترتیب می توانید مایع شیر را مرتبا روی مو و پوست خود بمالید یا آن را درون آبپاش ریخته و بر روی موهای خود اسپری نمایید و پس از گذشت مدت زمان ۳۰ دقیقه آن را بشویید.
درخشندگی موها:
بهتر است بدانید که درخشندگی و جذابیت موهایی که در تبلیغات دیده می شود چندان خیالی و غیر واقعی نیست زیرا شما نیز می توانید با انجام مراحل شیر درمانی باعث درخشانی و جذابیت موهای خود شوید که به همین خاطر لازم است شیر را با مقداری روغن نارگیل ترکیب نموده و بر روی موها بمالید.
ماسک مو با شیر و عسل:
بهتر است بدانید که عسل نیز یکی از مواد مغذی برای پوست و مو محسوب می شود که به عنوان یک آبرسان طبیعی عمل کرده و با خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی خود پوست سر شما را تمیز و لایه برداری خواهد کرد. همچنین این ماده برای درمان التهاب ها و زخم های پوستی نیز موثر خواهد بود. دستورالعمل ساخت این ماسک این گونه است که باید یک فنجان شیر ولرم و ۳ قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که عسل در شیر ولرم سریع تر از شیر سرد حل خواهد شد و همچنین دمای شیر ولرم نیز به موهای شما آسیبی وارد نمی کند. بهتر است این ماسک مو را به پوست سر، ساقه و ریشه و همچنین انتهای موی خود بمالید و اجازه دهید ۱ الی ۲ ساعت بر روی موها باقی بماند و سپس سرتان را با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید.




:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: